What I found out today. o1o


Its Thanksgiving. I am really liking it. Nevermind the fact that I have never in my life, even once, tried the turkey dish nor pumpkin pie. I only really like the idea that people can thank with no bad feeling within. I think its cool because how often do we actually say, "hi, thanks for being here! that makes me happy!" And how ofter we forget to thank mom, neighbor, God, primary school teacher, etc...

And its a bit of a nostalgic mood around it since I am thinking who would I thank and what would I say. Not neccessarily as dramatic as during the Oscars while waving with the golden statue but still....


I think I would thank to (and sorry, for its in Lithuanian!):

Mamai už tai, kad yra, buvo ir kad žinau,kad bus
Tetei už tai, kad niekada nenuteisė ir nevisada būdamas ten, buvo
Močiutei už pamokas ir pasakas vakarais ir kūčiukus
Romukui už Europos Radiją ir nenuilstačią korespondento dūšią
Emilijai už sugrįžimą
Andriui už buvimą tuo, ką tiksliausiai galėčiau pavadinti broliu
Martynui už vakarus ir neblaivias saulutes prie operos ir baleto teatro
Sergėjui už dangaus ir skrydžio pajutimą ir
Justinai už lovą, meilę ir buvimą mano moterim (čia ne savininkiškai visai)
Jūratei už nutupdymą į realybę ir šlepetes sniege ir braižybos namų darbus
Artūrui už veido masažus ir bučinius
Annai už ramų balanso jausmą ir kantrybę
Bojana‘i už amžiną palaikymą ir tobulus brunch
Rūttai už pūkuotumą ir woo
Emil'ui už mokymą kantrybės
Jurijui už pamokas išvažiuoti neatsisveikinant, todėl niekad neišsiskiriant
Ritai už pačius gražiausius laiškus ir ramybę
Sandra‘i už buvimą beveik mama
Heidi už budizmo pamokas
Kristinai už palaikymą, pamokymą ir pagalvojimą
Alinai už draugystę ir tobulą mokėjimą niekada nepamiršt mano gimtadienio
Mantui už kantrybę ir meilę Skandinavijai
Miglei už gerus norus ir pasiūlytus pyragus
Jolitai už kantrybę ir gerą širduką
Kalle‘i už sniego jausmą
Mantui už ekstremalumą (čia kitam Mantui)
Sandrai už piešimo pamokas
...

The list is just taking a breath. Not stopping.








P.S. I saw two mise today in the train station. They were safely protected from the people by the rails. Two little mise... who would have though!?!

Comments

Popular posts from this blog

What I found out today. o112

What I found out today. o74

What I found out today. o111